הסדרי נגישות

הסדרי נגישות משרד עדי קפלן ושות'

משרד עורכי דין, עדי קפלן ושות' משקיע משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

הסדרי נגישות מבנים

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במשרד עדי קפלן ושות' – רח' ויצמן 2, תל אביב (בית אמות השקעות, קומה 18) –

  • קיימות חניות נכים בבית אמות השקעות כולל לרכב גבוה (בתיאום מראש מול המשרד).
  • קיים רצף גישה מהחניה בבית אמות השקעות ועד למשרדנו.
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות בלובי הבניין.
  • הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה בלובי הבניין.
  • קיימים שירותי נכים נגישים בקומה -1.
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.

שירות לקוחות נגיש

ניתן ליצור קשר עם משרדנו בטלפון 03-7700222 בימים א'-ה' בין השעות 09:00-19:00

אמצעים נוספים ליצירת קשר – קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:

  • שירות פרונטלי – בימים א'-ה' בין השעות 09:00-19:00
  • דואר אלקטרוני – office@klaw.co.il
  • פקס – 7700223- 03
  • פניה באמצעות טופס צור קשר באתר
  • פניה באמצעות הדואר: עדי קפלן ושות', בית אמות השקעות, רח' ויצמן 2, תל אביב.

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט.
חברת איילון מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות האתר

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן פיירפוקס.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכז הנגישות בעדי קפלן ושות', עורכי דין

 

תאריך עדכון הצהרה : 15.03.20